TERMENI ȘI CONDIȚII
1. Introducere
ExtrasCartef își desfășoară activitatea de vânzare în conformitate cu Legea română.
Acest document (denumit în continuare „Termeni și Condiții”), împreună cu documentele menționate în el (Politica de confidențialitate și Politica de cookies), reprezintă:
- un contract legal , încheiat la distanță, între clienții/consumatorii/utilizatorii site-lui www.extrascartef.ro și ExtrasCartef,
- condițiile utilizării site-ului www.extras-carte-funciara.com împreuna cu subdomeniile acestuia (denumit în continuare „site” sau „site-ul”),
- condițiile plasării de comenzi servicii prin intermediul site-ului,
- condițiile folosirii informațiilor prezentate în cadrul site.
Serviciile prestate la distanță, prin mijloace electronice prin intermediul site www.extras-carte-funciara.com se efectuează doar la solicitarea individuală a consumatorului/clientului serviciului/produsului sau a unui reprezentant al acestuia.
Prin navigarea pe site-ul www.extras-carte-funciara.com sau prin plasarea unei comenzi sau prin folosirea informațiilor din conținutul site sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de a începe navigarea pe site și/sau de a plasa o comandă.
Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții și/sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul www.extras-carte-funciara.com și/sau să nu plasați comezi.
2. Definirea unor termeni
- ExtrasCartef – este denumirea comercială a firmei FDF TEAM TRANS S.R.L. Serv SRL CUI 41394930.
- Vânzător / Prestator – ExtrasCartef.
- Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
- Client – orice persoană (SRL, SA, PFA, I.I., Asociații, ONG, Liber Profesioniști, etc.) înregistrată la ANAF și/sau la Registrul Comerțului, indiferent de forma de organizare, care acţionează în scopul îndeplinirii activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
- Clauză de declinare a responsabilității – O declarație care limitează responsabilitățile legale ale unei entități.
- Site – platforma online gazduită la adresa web www.extras-carte-funciara.com și subdomeniile acesteia.
- Comandă – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii prin intermediul Site.
- Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a comenzii plasate pe site.
- Contract – prezentele Termene și Condiții împreună cu Politica de confidențialitate, Politica Cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții.
- Conținut – reprezintă:
- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al ExtrasCartef, Consumatorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
- date referitoare la ExtrasCartef, sau alte date privilegiate ale acestuia.
- Despăgubire – Obligația contractuală a unei persoane sau organizații de a compensa pierderile suferite de altă persoană sau organizație în urma unor proceduri judiciare, cum ar fi procesele.
- Drept de autor – Drept legal care îi permite creatorului unei lucrări originale (cum ar fi o postare pe blog, o fotografie sau un videoclip) să decidă dacă și cum poate fi folosită acea lucrare de alții.
- A.N.C.P.I. – Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
3. Identitatea firmei
Pentru o mai simplă înțelegere, termenul ExtrasCartef, este folosit pentru FDF TEAM TRANS S.R.L., cu sediul în Ploiesti, Prahova, Aleea PRISLOP, Nr. 1, Bloc 49, Apartament 8, înregistrată la Registrul Comertului din Prahova sub nr. J29/2394/2019, Cod Unic de Identificare Fiscală 41394930, capital social 15.000 lei, având următoarele date de contact: contact@extrascartef.ro
Cum să ne contactați
Acest Site este operat de Dianex Serv S.R.L., cu sediul social în Ploiești, str. Timiș nr.1, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul de înregistrare J29/1492/2005, având CUI RO 17765628.
Dacă aveți orice întrebare, reclamație sau comentariu cu privire la site-ul nostru sau comenzile dvs., vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin:
- e-mail: contact@dianex.ro, sau
- poștă la adresa: str. Timiș nr.1, etaj 1, Ploiești, jud. Prahova, România, sau
- formularul de contact .
4. Condiții specifice intermedierii obținerii Extras Carte Funciară / Extras Plan de Cadastru
Prin transmiterea comenzii, clientul imputerniceste Dianex sa solicite la Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara: Extras Carte Funciara / Extras Plan Cadastral si imputerniceste in mod expres pe Dianex sa plateasca in numele sau taxa de la Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara.
Obiectul Contractului – reprezinta obligatia Dianex de a intocmi documentele si depune online, actele necesare obtinerii de la Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara (A.N.C.P.I.) unui Extras Carte Funciara / Extras Plan Cadastral
Prestarea Completă a Serviciilor – Se considera ca serviciul este complet prestat de Dianex la momentul transmiterii comenzii in numele consumatorului pe platforma A.N.C.P.I., prin care se solicita in numele consumatorului Extras Carte Funciara / Extras Plan Cadastral. Dianex nu poate garanta un timp de solutionare a cererii la A.N.C.P.I.
Livrare extras carte funciara / plan cadastral
- Extrasele de carte funciara / plan cadastral se livreaza in cateva minute de la confirmarea platii daca sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele condiții:
- imobilul este gestionat de sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară. Daca imobilul nu este gestionat de sistemul informatic, functionarii ANCPI vor face manual conversia in format electronic, operatiune care dureaza minim 2 zile lucratoare.
- datele introduse in formular sunt corecte.
- serverul ANCPI functioneaza optim.
- comenzile au plata confirmata in zilele lucrătoare între orele 08.00 – 17.00 .
- Comenzile consumatorilor vor intra în lucru dupa confirmarea platii de catre cumparator (in cazul platilor prin VIRAMENT) sau de catre procesatorii de plati STRIPE PAYMENTS (în cazul platilor cu CARDUL). Extrasul Carte Funciara / Extrasul Plan Cadastral va fi transmis clientului pe emailul inscris in formularul de comanda.
- Extrasul Carte Funciara / Extrasul Plan Cadastral este eliberat cu semnatura electronica de Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Dianex nefiind în nici un fel responsabil pentru continutul documentului eliberat.
- Dianex nu are obligația să corecteze erorile făcute de funcționarii A.N.C.P.I. sau O.C.P.I.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Extrasului Carte Funciara / Extrasului Plan Cadastral, pentru a putea fi în legatură directă cu Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii extrasului de carte funciara sau de plan cadastral pe platforma ANCPI. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
- eliberarea cu întârziere a extrasului de către ANCPI.
- situația în care Imobilul introdus NU a fost identificat automat in baza de date ANCPI, acest lucru ducând la o întârziere pentru livrarea documentului solicitat.
- introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.
Modalități returnare:
- Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către Dianex. Solicitările trimise după înregistrarea cererii pe platforma ANCPI, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
- Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
- online@dianex.ro, sau
- prin poștă la adresa: Ploiesti, str. Timiș nr.1, jud. Prahova, sau
- prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
- Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, Dianex va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
- Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, Dianex va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
- Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
5. Reguli privind utilizarea site-ului
Obiectivul conținutului site-ului este de a transmite informații actualizate și exacte și pentru a permite consumatorilor plasarea de comenzi online.
Prin vizitarea site sau plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, vă obligați: să folosiți acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare; să Nu plasați nici o comandă falsă sau frauduloasă; să furnizați informații reale; să respectați drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site; să Nu desfășurați nici un fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru sau Dianex.
Vă informăm că, în cazul nerespectării parțiale sau în totalitate a obligațiilor enumerate mai sus ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.
Pentru a utiliza site-ul nostru sau pentru a trimite comenzi și date personale trebuie să aveți vârsta de cel puțin 18 ani.
Dacă alegeți sau faceți comenzi pe site, este necesar să faceți acest lucru cu acuratețe și onestitate și să ne informați cu privire la orice modificare a informațiilor comunicate. Dacă credeți că cineva a aflat aceste date, este necesar să ne spuneți imediat, consultați secțiunea Cum să ne contactați de mai sus.
Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie: să dăuneze, să conducă la hărțuirea sau rănirea altor persoane sau la încălcarea drepturilor altei persoane, inclusiv viața privată, dreptul la imagine;
Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie să conducă la utilizarea în mod greșit sau la încălcarea oricăror drepturi de proprietate intelectuală sau să conțină orice tip de informații / date confidențiale pentru tine sau orice altă persoană sau entitate sau să nu ai dreptul de a dezvălui publicului;
Utilizarea site-ului și a Conținutului consumatorului nu trebuie să distribuie un virus sau alt cod informatic dăunător, să testeze vulnerabilitatea site-ului, să conducă la probleme de securitate, daune, să dezactiveze sau să supraîncarce site-ul sau să pună în pericol, perturbe, supraîncarce, dăuneze, deterioreze sau să afecteze funcționarea sau integritatea site-ului sau a sistemelor sau rețelelor conectate la site sau a oricăror alte persoane care folosesc site-ul.
Nu trebuie nici să încercați să: (a) efectuați extrageri în masă, automatizate sau sistematice de pe site sau să îl utilizați în sau pentru a crea un alt site, serviciu sau bază de date, sau să încercați să îl vindeți sau să îl distribuiți; (b) decompilați, să folosiți tehnici de inginerie inversă, să demontați sau să reduceți altfel codul utilizat în orice software de pe site la o formă ușor de citit; sau (c) să folosească orice deep-link pentru crearea de legături spre pagini secundare, page-scrape, spider robot, crawl, index, Internet agent sau orice alte dispozitive automate, programe, algoritmi sau orice metodologie similară sau echivalentă pentru a utiliza, accesa, copia, achiziționa informații, a genera impresii, informații de intrare, informații de stocare, căutare, generarea căutărilor sau monitorizarea oricărei părți din site sau a conținutul nostru.
6. Politica de facturare și plăți
Consumatorul comandă produsul sau serviciul dorit prin formularul de comandă existent pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit. Odată cu transmiterea formularului de comandă, va primi în mod automat sau programat un email în care se regăsesc pașii de urmat, modalitățile de plată și proforma pentru serviciul sau produsul comandat.
După confirmarea plății consumatorului, Dianex va emite factura, pe numele furnizat de catre consumator prin intermediul formularului de comandă. Consumatorul este direct responsabil pentru înregistrarea facturii primite de la Dianex în contabilitatea firmei pe numele căreia s-a emis factura.
Factura emisă va contine:
- comisionul firmei pentru intermediere obținerii documentelor eliberate de ANCPI.
- taxa platită de Dianex în numele consumatorului la ANCPI pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de extrase carte funciara și extrase plan cadastral).
Factura emisă de Dianex se va transmite în format electronic cu respectarea art.319 alin 1 si 4 cod fiscal.
Acceptarea de client a facturii electronice poate include orice acord scris, formal sau informal, precum și un accept tacit, cum ar fi faptul că a procedat la procesarea ori plata facturii electronice. Acceptul clientului de a utiliza factura electronică reprezinta confirmarea acestuia ca deține mijloacele tehnice necesare primirii facturii electronice, precum și că are capacitatea de a asigura autenticitatea originii, integritatea conținutului și lizibilitatea facturii.
Dacă consumatorul va solicita factura în format fizic, Dianex va transmite prin intermediul serviciului de curierat factura solicitată, costurile de livrare fiind suportate în totalitate de către consumator.
Plata pentru achiziția de produse și servicii prin site se poate face de catre consumator în 2 modalități:
- plata în avans prin virament bancar cu O.P., folosind datele din proforma primită pe email în urma transmiterii comenzii. Comanda va intra în lucru doar după transmiterea dovezii plății de către consumator, la adresa de email online@dianex.ro și recepționarea acesteia de către Dianex.
- plata în avans cu CARDUL prin intermediul procesatorului de plăți STRIPE PAYMENTS. Comenzile consumatorilor vor intra în lucru după confirmarea plății de către procesatorul de plăți Card.
Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor introduse în formularul de plată se face prin intermediul STRIPE PAYMENTS, Dianex nu poate prelucra (accesa, stoca, etc) în nici un fel datele referitoare la cardul dumneavoastră. Dacă ati ales metoda de plata “Card credit/debit”, este necesar să completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electronic si Mastercard/Maestro), este folosit sistemul “3-D Secure”, elaborat de aceste organizatii, care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, in niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele STRIPE PAYMENTS, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa și MasterCard. In plus, “3-D Secure” este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul “3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi online cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electronic. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
În cazul plății online cu cardul, banca emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă, comanda nu se va prelucra și nu vom avea nicio obligație să livrăm serviciile sau produsele comandate. Cauzele privind neautorizarea plății cu cardul se pot verifica la banca emitentă a cardului.
7. Preţuri și Taxe
- Preturile din comenzile facute sunt valabile 48 de ore de la momentul plasarii comenzii.
- Prețurile serviciilor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment de către Dianex, fără o notificare prealabila, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Pentru comenzile transmise anterior modificării prețurilor, aflate in perioada de valabilitate a comenzi, se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.
- In situatia modificari preturilor, dupa perioada de valabilitate a comenzii, consumatorul/clientul va face o noua comanda cu noul pret.
- Prețurile serviciilor afișate pe site sunt exprimate în RON și includ toate taxele fiscale (TVA pentru firmele Dianex înregistrate în scopuri de TVA) conform legislației române în vigoare.
- Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit.
- Taxa platită de Dianex în numele consumatorului la ANCPI pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de extrase carte funciara / plan cadastral face parte din prețul de livrare.
- Plata Extras Carte Funciara / Plan Cadastral
8. Garanții și modul de acordare al acestora
În cazul intermedierilor de extrase carte funciara / plan cadastral, Dianex nu poate garanta un anumit conținut sau lizibilitatea sporită pentru respectivele documente, deoarece acestea sunt eliberate de entități independente de Dianex.
Dianex nu poate garanta un timp de livrare, documentele fiind eliberate de ANCPI.
9. Comunicarea
Comunicarea Dianex cu Consumatorul/Clientul, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.
Comunicarea Consumatorului/Clientuli cu Dianex, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.
10. Limitarea responsabilității
Nici o prevedere din prezentele Termeni și Condiții nu exclude sau limitează răspunderea noastră în legătură cu site-ul nostru și utilizarea sau încrederea în acesta în cazul în care reprezintă un act ilegal, și inclusiv pentru fraudă, denaturare frauduloasă sau deces sau vătămare corporală generate de culpa noastră. Nimic din acești Termeni nu vă afectează drepturile legale în calitate de consumator.
Cu excepția cazurilor prevăzute în primul paragraf de mai sus, nu vom avea nici o responsabilitate pentru pierderi, daune sau costuri de orice fel, indiferent de proveniență (inclusiv, dar fără a se limita la neglijență), direct sau indirect, în conformitate cu sau în legătură cu site-ul nostru sau conținutul și utilizarea dumneavoastră sau bazându-se pe site-ul nostru sau pe Conținut.
Cu excepția cazurilor în care acest lucru este interzis prin lege, nu vom fi în niciun caz răspunzători față de dumneavoastră pentru orice daune indirecte, subsecvente, exemplare, speciale, incidentale sau punitive, costuri sau pierderi de orice fel, inclusiv, dar fără a se limita la date pierdute, profituri pierdute sau întreruperea activității.
Dianex nu garantează că site-ul dianex.ro, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la dianex.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, Dianex fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site.
În limita maximă permisă de legislația aplicabilă, renunțați în mod expres la toate pretențiile împotriva Dianex, a directorilor și angajaților care pot apărea din utilizarea sau accesarea site-ului de către dumneavoastră.
11. Modificare prezentelor condiții si a conținutului site
Putem schimba oricand toate sau orice parte a site-ului nostru, inclusiv prin adăugarea, eliminarea sau modificarea oricărui Conținut. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.
Site-ul nostru nu va fi disponibil mereu pentru dvs.. Putem modifica, suspenda sau retrage funcționarea sau accesul la site-ul nostru în orice moment, fie în mod temporar sau permanent, inclusiv din motive de mentenanță și alte motive tehnice. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.
Ca toate serviciile bazate pe software, website-ul nostru poate întâmpina erori sau dificultăți neprevăzute. Nu ne asumăm responsabilitatea de a păstra mereu Conținutul și website-ul nostru sau de a furniza corecții, actualizări sau lansări în legătură cu acestea.
Site-ul nostru este un mediu dinamic și uneori pot apărea inexactități și erori. Noi nu suntem responsabili pentru (și nu aprobăm sau susținem în mod automat) Conținutul dumneavoastră sau al oricărui alt Utilizator de pe site-ul nostru și ar trebui să se aplice prudența specială atunci când îl utilizați. Cautați întotdeauna sfaturi de specialitate atunci când este necesar. Orice activitate bazată pe materialele de pe site-ul nostru va fi pe propriul dumneavoastră risc.
Putem actualiza acești Termeni și Condiții (1) pentru a reflecta modificările serviciilor noastre sau ale modului în care ne desfășurăm activitatea, (2) din motive juridice, de reglementare sau de securitate sau (3) pentru a preveni abuzurile ori daunele.
Dacă modificăm aceste condiții NU vă vom notifica în prealabil. Fiecare versiune a prezentelor termeni și condiții vor afișa data de la care intră în vigoare, avand grijă să păstrăm și variantele vechi. Dacă nu acceptați noile condiții, trebuie să nu mai utilizați/vizionați site. Eventualele corectări de gramatică sau/și ortografie nu vor fi considerate modificări ale prezentelor termeni și condiții.
12. Legea aplicabilă, jurisdicția și soluționarea litigiilor
Orice nemulțumire legată de accesarea sau/și utilizare site www.extras-carte-funciara.com, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct prin email la adresa contact@dianex.ro.
Comunicarea privind nemulțumirea dvs. trebuie să conțină în mod obligatoriu:
a) numele, prenumele și datele de identificare ale consumatorului;
b) numele şi calitatea reprezentantului consumatorului şi dovada calităţii de reprezentant al acestuia, în cazul firmelor;
c) prezentarea obiectului nemulțumirii;
d) cuantumul pretenţiilor şi, după caz, modul de calcul al acestora (dacă este cazul);
e) dovada achiziționării serviciului sau produsului pentru care vă exprimați nemulțumirea;
Doar în cazul respectării elementelor a) – e), comunicarea privind nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei noatre prin aceste acțiuni.
Consumatorul / Clientul / Utilizatorul este de acord că orice pretenție sau dispută referitoare la site-ul nostru va fi reglementată de legislația din România, fără a ține seama de dispozițiile privind conflictele de legi și sub jurisdicția exclusivă a instanțelor Ploiești.
Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. De asemenea, se poate folosi și SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor), platforma o găsești aici.
Totodată va informam că consumatorii persoane fizice pot adresa eventualele nemultumiri către Autoritatea Națională de Protecția a Consumatorilor- link-ul către ANPC
13. Modalitatea privind sesizarea Autoritatea pentru protectia consumatorilor
n situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu Dianex, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.